Stacja PKP Lipka Krajeńska
Strona 1 z 1
Stacja PKP Lipka Krajeńska
Lipka Krajeńska - stacja położona na jednotorowym odcinku Chojnice - Piła Główna, w km. 126.414 lini 203 Tczew – Kostrzyn.
Historia zmian nazwy stacji: Linde 1871-1909 Linde (Westpreußen) 1910-1923 Linde (Grenzmark) 1923-1935 Linde (Grenzmark Posen-Westpreußen) 1935-1945
Lipka Kraińska 1945-1947 Lipka Krajeńska 1947-
Stacja posiada 3 tory główne, przy torach 1 i 3 znajdują się niskie, jednokrawędziowe perony, o nawierzchni z płyt betonowych oraz utwardzonych ziemią.
Znajduje się tutaj także jeden tor boczny, z drogę ładunkową oraz rampą i magazynem.
Ruch pociągów obsługują dwie nastawnie: dysponująca "LK" oraz nastawnia wykonawcza "LK1".
Urządzenia na nastawniach to mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją kształtową (tarcze ostrzegawcze wymienione na świetlne).
Z nastawni dysponującej i wykonawczej obsługuje się też rogatki na przejazdach kolejowych.
Od strony Chojnic odgałęzia się też krótka bocznica.
Zobacz więcej zdjęć stacji Lipka Krajeńska.
-----
Historia zmian nazwy stacji: Linde 1871-1909 Linde (Westpreußen) 1910-1923 Linde (Grenzmark) 1923-1935 Linde (Grenzmark Posen-Westpreußen) 1935-1945
Lipka Kraińska 1945-1947 Lipka Krajeńska 1947-
Stacja posiada 3 tory główne, przy torach 1 i 3 znajdują się niskie, jednokrawędziowe perony, o nawierzchni z płyt betonowych oraz utwardzonych ziemią.
Znajduje się tutaj także jeden tor boczny, z drogę ładunkową oraz rampą i magazynem.
Ruch pociągów obsługują dwie nastawnie: dysponująca "LK" oraz nastawnia wykonawcza "LK1".
Urządzenia na nastawniach to mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją kształtową (tarcze ostrzegawcze wymienione na świetlne).
Z nastawni dysponującej i wykonawczej obsługuje się też rogatki na przejazdach kolejowych.
Od strony Chojnic odgałęzia się też krótka bocznica.
Zobacz więcej zdjęć stacji Lipka Krajeńska.
-----
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|